๐Ÿ’ TRENDY AND CUTE HAIRSTYLES OF 2020 ๐Ÿ’

Didn’t mean to steal anyone’s content๐Ÿฅฐ
If your content appears in this video and you want me to give credit then email baddestbeautyinfo@gmail.com

Thank you for watching๐Ÿ’— Make sure to follow my Instagram account down below:
https://www.instagram.com/baddestbeauty1/

Don’t forget to add my facebook:
https://m.facebook.com/baddest_beauty-106351174333055/?tsid=0.03633223748740111&source=result

Like, comment and subscribe and stay tuned for the next video๐Ÿ˜‰

50 Comments

  1. Albeyly Cabrera arias on April 15, 2021 at 11:24 pm

    Hi



  2. MIX QUEEN on April 15, 2021 at 11:25 pm

    Can some of you guy go over to my channel I else post cute hairstyle



  3. Dasani Jones on April 15, 2021 at 11:27 pm

    3:48 not the bayung



  4. Toranne Sky on April 15, 2021 at 11:27 pm

    3:38 who gonna tell her tho



  5. Safiat Adekunte on April 15, 2021 at 11:29 pm

    7:44



  6. Lisa Spencer Barney on April 15, 2021 at 11:29 pm

    I WAS LIKE HONEY BOO BOO THEMI EDGES GOT. TO GO



  7. Dede A on April 15, 2021 at 11:30 pm

    what gel did the second girl use?



  8. lifewithkara on April 15, 2021 at 11:31 pm

    When I do a cute hairstyle put it in one of these videos



  9. lavender_rxses on April 15, 2021 at 11:31 pm

    Why did Alicia make her edges like that ? Not to be rude but it looks terrible to me



  10. แดษชษดษชแดษดใƒ„ on April 15, 2021 at 11:32 pm

    i love how half of the comments are about dem edges ๐Ÿ’€๐Ÿคฃ



  11. Nawal Museaar on April 15, 2021 at 11:33 pm

    Hi



  12. Wendy Mwaniki on April 15, 2021 at 11:33 pm

    3:21 Oh to see without my eyes ๏ธถ๐Ÿ‘„๏ธถ



  13. Wesley Snipes on April 15, 2021 at 11:39 pm

    3:25 Babygirl๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™€๏ธu do ur edges good but this is not it at all๐Ÿคข



  14. Danae Cherry on April 15, 2021 at 11:39 pm

    who told her it was ok to- ,i just dont know anymore ( 3:46 )



  15. Kayla Jones on April 15, 2021 at 11:39 pm

    move beach gngrnf



  16. Michelle Kyereh on April 15, 2021 at 11:40 pm

    10:20 โคโคโคโคโคโคโคโค๐Ÿ’•๐Ÿ’•



  17. Veliify on April 15, 2021 at 11:43 pm

    Anyone know the name of the gel for 4c hair in the video 8:10



  18. Caitlyn Constantine on April 15, 2021 at 11:44 pm

    I’m not no critic but like dang why she gotta do her edges like that i woud never do that like just watch this at 3:49 and pause it like



  19. Kc World on April 15, 2021 at 11:44 pm

    3:46. Me when I saw them edges : the door!!!



  20. Okawa Anyangwe on April 15, 2021 at 11:44 pm

    now i know damn well i was not the only one who was screaming at 3:34๐Ÿ˜ญ



  21. charme benson on April 15, 2021 at 11:45 pm

    Is it just me or does all these gurls have the same hair texture? I mean they are cute but i was hoping someone would have had 4c like me…



  22. Makiah Williams on April 15, 2021 at 11:45 pm

    ๐Ÿ™€๐Ÿ™€Ummmm…. 3:17-3:52๐Ÿ˜ฌ๐Ÿค” ummm sweeet hearttt is you ok baby cuz dem edges look they blinding you from how far down they is to yo eyes ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ cโ€™mon now maโ€™am you gotta get dem thangs out yo face so you can see how to do good edges!!๐Ÿคฃ๐Ÿ™๐Ÿพ



  23. Cรฉcile Avi on April 15, 2021 at 11:46 pm

    Coiffure โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ



  24. Mia Boston on April 15, 2021 at 11:47 pm

    No ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ



  25. Nasira on April 15, 2021 at 11:47 pm

    3:28 I pretend I do not see๏ธถ๐Ÿ‘„๏ธถ



  26. Hailey Mc on April 15, 2021 at 11:49 pm

    can someone pls help lolll, where can i get the ponytails like she used in the first video at 0:15, if yโ€™all could help that would be great



  27. Michelle Kyereh on April 15, 2021 at 11:50 pm

    4:39 cuteeeeeee๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•



  28. Z'Hyya Nyeemah-Azana Riddles on April 15, 2021 at 11:51 pm

    1:19 Regina King is that really you !!



  29. Shanai Stevens on April 15, 2021 at 11:53 pm

    3:33 tf ๐Ÿ˜ญ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜ญ fail๐Ÿ˜ญ



  30. Serene Nixon on April 15, 2021 at 11:54 pm

    3:50 You are beautiful but you do you๐Ÿฅฐ



  31. mmmxxxtentacionmmm Idontknow on April 15, 2021 at 11:54 pm

    3:48 Omagawd stop playin dawg



  32. Amihya Andrews on April 15, 2021 at 11:57 pm

    Hiiiiiiiiiiiii๐Ÿ’—



  33. Na'Ryah Sanders- Johnson on April 16, 2021 at 12:02 am

    0:50 hows the swoop slick but the pony tail ain’t smh



  34. Victor Grande on April 16, 2021 at 12:03 am

    sally walker iggy



  35. Gabrielle on April 16, 2021 at 12:03 am

    0:22 it’s so cute that she did that ponytail like dat and I don’t wanna bring negativity but- I’d feel so bad if she was in a fight ands her ponytail went BAI
    Also stop hating on this channel it’ll have u slayin โœŠ๐Ÿฝโ€ผ๏ธโœจ



  36. Brookelynnn on April 16, 2021 at 12:06 am

    Everybody in da comments talkin about ha edges uglyyy 3:48 ๐Ÿคฃ
    HER EDGES ON POINT, YALL BETTA STOP CAPPIN ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚ .



  37. faskoz on April 16, 2021 at 12:06 am

    First step: have hair



  38. Deeqo Ahmed on April 16, 2021 at 12:07 am

    8:20 now ya talking



  39. Trailse Garrett on April 16, 2021 at 12:08 am

    3:48 she know she wrong for doing her edges like that ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜†



  40. Colleen Winter-Grant on April 16, 2021 at 12:09 am

    It’s 1:41 for me๐Ÿ˜—



  41. Belinda Dikuta on April 16, 2021 at 12:09 am

    3:46 girl literally took her own hair ๐Ÿ’€



  42. Tiktok Royalty on April 16, 2021 at 12:10 am

    No 4c๐Ÿ˜ง



  43. Phaleeshaโ€™s World on April 16, 2021 at 12:12 am

    Omg that Merch Iloveit ๐Ÿฅบ๐Ÿ˜ Iโ€™m gonna buy the T-shirt with baddie on it for my bestfriend and i give it when itโ€™s Christmas ๐ŸŽ„



  44. Ma hooper Lil crazy on April 16, 2021 at 12:12 am

    Saw the edges had to go in comment



  45. LuHbAbY ._._MiAaAa on April 16, 2021 at 12:14 am

    3:46 got me messed up ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜



  46. Confusing girl is my name so watch my video's on April 16, 2021 at 12:16 am

    i woud buy the jacket but ion see on in black



  47. Kalamariii on April 16, 2021 at 12:17 am

    3:45 lord knows she getting bullied



  48. angel ward on April 16, 2021 at 12:21 am

    3:28 omg her edges ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ no sis Iโ€™m srry but that not it then thing are to long



  49. Totiana Smiley on April 16, 2021 at 12:21 am

    My auntie said at 3:46 her edges look like the ocean smh ๐Ÿ˜–. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘„๐Ÿ‘ ๐Ÿ’€



  50. Jullietta Mgbo on April 16, 2021 at 12:22 am

    Those edges were hella big but o well I think she knows what sheโ€™s doin right ? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚